abril 28, 2020

DIMECRES 29 D'ABRIL

5è EL REI MIDAS

Bon dia tingueu preciosos i precioses alumnes.
Avui continuem amb la nostra narració, ja estem arribant al final d'aquesta aventura.

EL REI MIDAS

Contents vam tornar al vaixell amb el segon fragment del medalló que havíem pogut recuperar de Medusa. Rient vam començar a recordar tot el que havíem viscut des del moment que vam posar el peu a la illa de la gorgona.
-Recordeu com ens mirava la gorgona quan ens va descobrir?- Deia l'Abril mirant-nos.
-Sí, intentava que la miréssim als ulls, quina por he passat! Pensava que algú la miraria i es convertiria en pedra.- Va dir el Juan José.
-I com s’ha dirigit a nosaltres dient-nos amb veu d’ultratomba: Sóc la senyora d’aquesta illa què veniu a buscar?-Va explicar l'Ainhoa amb veu molt greu fent teatre.
- Jo he passat molta por quan l’Izan ens ha presentat i ella ens ha dit que la miréssim als ulls. Quina esgarrifança m’ha donat per tot el cos.-Va explicar temerós l'Arnau.
-La idea de portar el mirall de la cambra del Jack i posar-lo al centre i que tots poguéssim veure la seva imatge reflectida ha estat genial Leire Reche.
-Sí, ho sé, era un bon pla des del principi.-Va respondre ella.
-I què em dieu d’aquell moment esgarrifant  quan l’hem distret entre uns quants?-Va preguntar la Maria Ceballos amb un riure nerviós.
-Fer castells com vam aprendre a educació física ha estat una bona estratègia de distracció.- digué l'Izan orgullós.
-Pobreta, no sabia què fèiem s’ha quedat paradíssima!- Va remarcar el Dario.
- Per un instant pensava que us aniria a buscar i us faria mirar-la als ulls.- Va dir la Laura aliviada.
-Moment genial també, quan hem aprofitat per posar-li per sobre la vela que hem agafat del vaixell- Va dir l'Aitana orgullosa.
-No sabíem que no ens podia tocar, quan ho hem descobert a mi m’ha donat una alegria!- Va dir l'Elsa contentíssima.
-I així, Jack i Barbossa, és com ràpidament hem agafat el medalló, sense mirar-la, net i ràpid. El medalló pensàvem que el tindria a un dels seus cabells però la Laura s'ha adonat que hi havia quelcom brillant sota la taula.-Va explicar la Nayara.
-I al igual que hem entrat, hem sortit però amb el medalló.- Va dir l'Iris ben orgullosa.
- Què intel.ligents que sou nens i nenes de veritat, segon fragment del medalló recuperat. Només ens queden dos.
-Va Barbossa diguens on és el tercer fragment que estem imparables!-Va preguntar la Leire Herrera alçant els punys.
-Aquesta vegada crec que serà fàcil d’enganyar.- Va respondre el capità Barbossa.
-Enganyar? A qui?- Va preguntar dubtosa la Paula, que no les tenia totes.
-Al rei Midas.- Espetà en Barbossa.
-El rei que tot ho convertia en or?- Va preguntar la Maria Garcia que sabia molt de mitologia.
-Exacta, li encanten les riqueses i si li portem joies precioses segur que no ens posarà cap problema per donar-nos el fragment de medalló.
-Facilíssim- Va dir irònicament l'Elsa.
-D’on traurem les joies?- Va preguntar la Paula.

-Tinc una idea, les farem. Laura, recordes aquella geoda preciosa que vas fer i que brillava tant? Semblava una joia perfecta! Podria passar?- Va preguntar l'Elisabeth.
-És clar que me'n recordo, era preciosa i brillava moltíssim, a més a més era molt fàcil de fer.- Va respondre la Laura.
-Però necessitaríem moltíssimes. Només amb vint-i-nou no ens les canviarà.- Va afirmar l'Arnau.
-Podem connectar amb l’exterior?- Va preguntar el Juan José.
-Amb les capitanes Zule Bonny i Maite Read?- Va afirmar el Jack.-
-Sí, és clar! Podem connectar amb elles i que després li diguin a les mestre de cicle mitjà que ens facin un cop de mà amb els seus nens i nenes de la classe.-Va dir contenta la Paula.

-Amb la senyo Noe i la senyo Mercè!!!Sí bona idea!

MISSIÓ.  TALLER DE CREACIÓ DE GEODES

Aconseguirem tots plegats cicle mitjà i superior enganyar al rei Midas?
Aquí teniu el challenge de cicle mitjà. Aneu al repte de DIMECRES i veureu com es fan les geodes que necessitem per enganyar al Rei Mides! Feu-ne una i envieu-me fotos per intranet.
Avui el repte seran 4 punts.
Som-hi!





Aquí tens la història del rei Mides per si vols aprendre més.